بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اگر قلعه نویی به جای کروش بود،اعدامش می کردند!

 

http://esesclub.com/public/album_photo/9c/fe/07/7efa5_cc90.jpg?c=9a95

 

آیا وقتی کروش به سرمربی ملوان می گوید اگراز مازیار زارع به عنوان مدافع میانی در تیمش استفاده کند،وی را به جام جهانی خواهد برد،مستقیما به مدافعین شایسته ای چون حنیف عمران زاده،امیر حسین صادقی،هادی عقیلی و ....دهان کجی نکرده و انگیزه این بازیکنان را برای درخشش بیشتر جهت پوشیدن پیراهن تیم ملی از بین نمی برد و به روحیه آنها صدمه وارد نمی کند!
یعنی فوتبال ایران آنقدر بدبخت شده که چهار تا مدافع  میانی خوب ندارد که باید از یک هافبکی که سالهاست در میانه میدان بازی می کند،می خواهند به عنوان مدافع ذخیره به جهام جهانی ببرند!
آیا با فشار به خسرو حیدری مبنی بر بازی در دفاع راست نمی خواهند بازیکنان نور چشمی  خود را به عنوان هافبک کناری به سرزمین قهوه ببرند!
آیا اگر امیر قلعه نویی به جای کروش همچین طزی را میداد و در کار مربیان باشگاهی دخالت میکرد،رسانه های ورزشی وی را سینه دیوار نمی گذاشتند و به جرم نداشتن علم روز فوتبال و سنتی بودن تیرباران کنند!؟
آیا کروش وجودش را دارد از سرمربی فولام یا دیگر مربیان لژیونرهای ایرانی شاغل دراروپا بخواهد که بازیکنان تیمش را در پستهای که وی میگوید مورد استفاده قرار دهند!؟
خلاصه اینکه یا کروش مردم،کارشناسان و مدیران فوتبالی کشور ما را ابله و نفهعم فرض کرده یا اینکه  این مربی در حد و اندازه مربیان بزرگ دنیا نمی باشد و به درد همان دستیاری مربیان تاپ دنیا میخورد و اساسا وی را بزرگ پنداشته ایم!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 9 / 1392برچسب:تیم ملی,باشگاههای فوتبال,مربیان داخلی,کروش,بازیکنان فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com